allt och lite till

förlåtförlåtförlåt för att jag inte har skrivit nåt, men jag har haft en bloggpaus i en hel vecka.
Men nu är jag ju tbx :D kommer inte ihåg så mkt vad jag gjort förra veckan.
 I onsdags så tränade jag och sanna duktiga som vi va (Y) i torsdags va jag med eve och vi hyrde skidor till henne :) I fredags så var jag också med Eve, vi drog ner på stan efter skolan med Ludde, Jonte och Anton A. Dom skulle kolla på en födelsedagspresent tll Joel ;)
Sen drog jonte hem och vi andra gick och fikade på espresso house och pratade om en massa!
Sen förföljde Jag Eve och Ludde två tjejer på stan, det var ganska kul faktiskt!
Dom tyckte säkert att vi var helt störda men vi hade ju kul iaf :D
Sen åkte jag och eve hem till henne och jag sov där. Vi pratade en massamassamassa, kollade på skräckfilm,
och sminkade varandra som om att vi aldrig hade sminkat oss förut. Vi använde en mörkbrun foundation och en massa annat helgalet ;) Har bilder men dom är läskigt hemska så ni får fantisera själva om hur vi såg ut ;D Evelina och jag pratar om allt, precis allt! Är så sjukt glad att jag har en vän som hon. ♥
Idag var det temasöndag från 9.30 (grymt tidigt ._.) tills klockan 13.
Därefter drog jag till syrran och hade det kul. Vi testade på den nya marabou mango chokladen som var aweeesomee!! Hon tyckte inte om den men jag moffade i mig halva (moahhahaha)
Nu ska jag lägga mig. Ska ju upp tidigt imorn eftersom det är skola:(
♥ha det skitbra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0