earth hour!!

zzzzzhej! kom ni ihåg att det var earth hour idag? vi släckte faktiskt alla lampor och tände en massa ljus :) myspys asso!♥ släckte ni några lampor?
jag och mamma beställde en inbakad pizza föru men den var inte alls sådär supeerdupermegagod :(
men sånt är livet!
 livet.. mitt liv är bra just nu faktiskt :D det består av mycket skratt och prat. Men allt kan ju ändras på en liten sekund, men nu leker livet till bästa grad! förutom allt plugg och skit dårå men det har man ju inget val till ;P  jag ska försöka att ha en lång och härlig sovmorgon imorn har jag bestämt mig för (vilket aldrig brukar funka..)
sen har jag musikal i två timmar.. aja, man får ju träffa en massa skojigt folk (Y) näh nu ska jag skutta ner i sängen och kanske läsa en modetidning? ja det lät bra det. nattinatti i blåbärsskogen :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0