nattiiiiiiiiiiiiiiiiii

godnatt söta läsare! Var så sjukt trött igår, och idag med. Så jag beslutade mig för att försöka lägga mig tidigt idag! Fast.. jag skulle lagt mig klockan 20.00 men jag fastnade vid facebook och msn tills nu ;) men nu ska jag sova så att det inte finns några drömmar kvar ;) vi fick våra kakor idag som vi ska sälja inom en månad. har redan sålt 3 stycken idag(Y) vi beställde 210 burkar och fick sex burkar som var smakprov. Men våran klass är moffisar så vi satt och åt upp alla smakprover själva i klassrummet hihi :) gott var det!
det här är faktiskt första kvällen på fyra månader om inte mer som jag faktiskt inte har NÅGONTING ALLS att plugga till! OMG!!!!  men nu ska jag lägga mig för annars kommer jag bara sitta och skriva ända tills jag somnar med en dunk med huvudet i tangentbordet och det blir nog inte så bra ;) kramkram!

ps. känns verkligen som att våren och sommaren börjar närma sig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0