piizzatimee!

kom hem från busborgen runt 14.30/15.00 tror jag? aja, det var iallafall kul på busborgen men det var som värsta träningspasset eftersom man sprang runt överallt och klättrade och hade sig, plus att man var tvungen att hålla reda på rebecca också :D men det var kul! vi fikade lite senare och jag åt en morotskaka som var så sjukt god ♥ 
jag o mamma åkte och hämtade ut mina bikinis idag, men en av dom var inte alls som jag trodde så jag ska skicka tillbaks den och beställa en annan. just nu är pappa och bowlar med sina kompisar, men sen kommer han hem med en pizzaaa ;) bbye ska glo på tv nu ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om smycket :D

2011-03-26 @ 20:27:40
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0