SJUKLING :'(

ligger hemma och är genomförkyld. Men det känns faktiskt bättre nu
iallafall efter en hel dags kollande på film! Det var underbart kul att ha
systerdottern här i fredags till lördags♥
hur kan det finnas så mycket kärlek i en sån liten tjej?
 innan jag åkte hem på fredan så tävlade jag och eve på stan om att vi skulle
ta kort på oss när vi höll i en sko och posa, man kan vinna:
Man har 1 minut på sig att ta så många skor man kan ur en Bianco sko butik!
sen får man dom skorna
,
AMAZING!!
hoppas att jag vinner!! sen blev vi sminkade också :) allt var förstårs gratis.
har inte kunnat skriva pga att jag har varit upptagen hela fredagen o lördagen,
och idag har jag kollat på tv hela dagen. Har gått runt i pyamas och nyst 4789347 hela dan.
men nu ska jag somna för att samla krafter till romme som är på tisdag, TAGGAAA!!
pusshej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0