tipsa om...

hej sötnosar♥ är fortfarande lite smått förkyld men nu kan jag börja blogga igen :)
har en stationär dator ( en som är stor och klumpig för er som inte vet) så jag kan liksom inte skriva med den i knät, skulle så gärna vilja ha en laptop men jag har verkligen inte råd med det :O
igår var jag i romme och det var kulkul! det var typ ingen annan skola där så man behövde aldrig köa till liftarna. Fast det var så hiiimlans varmt! det va 10 + grader i skuggan, tänk då hur varmt det va i solen! plus att man hadde på sig termobyxor så då blev det ännu varmare ;) min mobil ligger på laddning så jag kan inte ladda upp några bilder därifrån, men jag lovar att göra det imorgon! jag somnade redan 20.30 igår efter att ha haft en lång dag i skidbackarna, åkte faktiskt alla svarta backar.
Förresten! ni får jättegärna tipsa om billiga datorer som högst kostar typ 4000-->5000 kronor. Eller helst billigare om det går ;) fast jag vill inte köpa en minidator! om den inte är fin ;)
nu ska jag nog lägga mig och sova, kanske måla naglarna också! som sagt, TIPSA GÄRNA! 

with lots of love// nathalie 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom har en på elgiganten, 15,4'' för under 3000 :)

2011-03-24 @ 11:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0