som en eld som aldrig slocknar

Tjenaa! Igår så slutade vi tidigare för att vi hade vikarie :)
vi var åtta stycken som skulle bowla efter skolan, hade bokat bana halv fyra men vi kom ner på stan tidigare, runt kvart i tre.
Sen när vi är nere vid bowlingen och jag ska ta fram plånboken, så kommer jag på att jag har glömt den i skolan -.- och då har tydligen anna också glömt den så då får vi helt enkelt åka tillbaka till skolan.
Sen bowlade vi två serier. Och gissa vem som vann? JAG!! Jag av alla oss liksom?
jag är ju sämst på att bowla men jag hade tur då vilket gillades stort av mig :D fick hela 209 poäng.
Och nej, jag hade inte staket :)
Plus att jag och Ludde tävlade om Ronjas glass, hon äter typ inget socker så då skulle jag o ludde dela på den först. Men sen kom vi på att den som vinner får melon glassen på ming palace sen.
Sen drog vi till ming palace och åt. Fast Anna och Emmie åkte hem efter bowlingen.
Nu kommer det "roliga".
När vi hade ätit klart våran mat och beställt glass.
Så säger en rättså ung kille som jobbar där
"Ni kan ju testa att hälla soja över glassen, riktigt gott faktiskt!"
Vi: "är du seriös?
Han:"ja seriöst det är jättegott!.. sen säger han att skmtar ;)
Sen säger jag "man kan ju testa att hälla den hära jättestarka såsen över glassen!
Ni vet den här såsen som är röd och alltid står på bordet, men ingen tar den aldrig för att den är så stark?
Då får jag plötsligt en skitknäpp idé att jag ska doppa ner en kinapinne och sen äta upp det där starka.
 Först känner jag ingenting så jag tar lite till. Och då jä*vlar bränner det till i hela halsen!
Jag fick panik och klunkade coca colan men det hjälpte inte ett dugg.
Det börjar tåras  ögonen på mig för att det är så starkt, och det känns som att någon har tänt en eld i min hals. Jag går snabbt till toan men där är det låst.
Och det tog jättelång tid och tillslut orkade jag inte stå utanför och vänta så jag går tillbaks till dom andra.
 Min hals hade blivit lite bättre. Glassen hade kommit och jag tar en första tugga.
Sen börjar alla asgarva och jag fattar ingenting!
Dom säger att det inte är något och jag tar en till tugga av min unika glass.
Jag kände plötsligt en smak av soja som inte är meningen att den ska vara på min glass!
HAHAHAHA de hade hällt soja över hela glassen som såg ut som chokladsås! så jäkla äckligt xD
det är inget man kommer glömma i första hand..
men, gud vad jag ska hämnas! moahahahaha..







suddig bild menmen ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0