Latte in my♥!

tjonixen! var hemma från skolan igår och mådde jättekonstigt,
kunde inte stå upp utan att vara yr sen var jag ljuskänslig (det va inte migrän).
Men idag har jag vart på topp!
Det har som vanligt varit en seg fredag med en massa äckligt tråkiga lektioner.
Efter skolan drog jag och Anna ner på stan o hade det trevligt :thumbup:
först kikade vi runt i lite affärer och sen fikade vi på Waynes.
Åt en helt gudomlig chokladtårta som bara ååhhhhhhhh mums!!
Sen när vi skulle dra hem så beslutade vi oss för att springa in på espresso house och ta med en
vanilj latte som jag drack, och anna tog en varm choklad. Riktigt gott att dricka på den kalla bussen påvägen hem! Synd att fika är så dyrt :/
Imorn drar jag till busborgen med syrran och hennes barn, skojigt!

Romme (Emmie på bild) ♥
 
Den gudomliga chokladtårtan♥

Vanilj latten och Anna♥

 
godnatt :cool:


Kommentarer
Postat av: sandra...

SV;kul att du är med,lycka till :D

2011-03-25 @ 22:54:57
URL: http://sandramariiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0