bloggen är under renovering! ;)

har en ny header som är helt fail, ska fixa den när jag har tid! ska byta ut bakgrund också när jag hittar någon snygg :)


igår så var jag på musikal övning och kom inte hem förns halv tio så jag orkade inte skriva något, jag gick och la mig direkt :) 
pappa hämtade mig efter skolan idag eftersom han alltid tränar på tisdagar och är klar tills jag slutar.
vi åkte till max och jag tog en hamburgare eftersom det var levergryta idag (bläähh)
sen har jag vart ovanligt duktig och pluggat lite ;) och så har jag vart lite klumpig också.. råkade klippa mig i fingret, ajajaj! Ibland träder en klumpig Nathalie fram och det var idag! hoppas jag klarar mig imorn från klumpigheter iallafall ;) ska lägga mig och läsa nu sen sova, ha det bäst och ge gärna tips på hur man kan fixa bra gratis bloggdesign :)

posseliposs ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0