vi har bäst humor!♥

någon mer än jag som inte kunde skriva inlägg igår? SKITSTÖRIGT!  men det funkar ju nu iallafall (Y)
jag tror jag börjar bli sjuk eller nåt för jag hostar och har ont i halsen, inte bra eftersom vi ska åka till romme på tisdag!  idag så hade vi bara 4 lektioner vilket vi har varje torsdag, aschill!! jag, eve och ludde drog ner på stan och kollade på lite grejor. Kulkul! och på tal om kul, imorgon kommer en av mina underbara systerdöttrar till oss och sover här, ska bli så himla mysigt♥ mamma hämtar upp mig efter skolan sen åker vi och hämtar henne :D vi har köpt värsta snygga bilbarnsstolen till henne, en röd!
Har setat och kollat på en massa kläder på nätet, man blir så köpsugen men det ekar i plånboken :( jag älskar att shoppa helt enkelt, det bara är så! man blir så glad av att köpa något nytt. Men nu ska jag faktiskt städa i mitt rum tills imorgon, det ser ut som en enda röra! hare braaaaaa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0