Allt vi står ut med,är till nytta

pluggar till sex & samlevnads prov imorgon ;) haha det är inte så svårt faktiskt, jag tror inte man behöver plugga så mycket om man bara vill ha ett G i betyget så det är ju bra för dom ;) Ibland skulle det vara skönt att vara kille, för de slipper ju allt jobbigt som vi går igenom, tjejer har mens, föder barn, har humörsvängningar som jag vet inte vad, och vi tjejer ska helst inte gå ute på natten eftersom vi kan bli våldtagna. Vi har diskuterat det är ganska mycket och killar säger att de är glada över att vara killar ;) MEN JAG ÄLSKAR ATT VARA TJEJ! man ska vara stolt över den man är, inte den man inte är. Speciellt i våran ålder så försöker man ju hitta vem man själv är och det kanske inte alltid är så lätt. Men nu ska jag sluta skriva jag har ju faktiskt prov imorgon. Puss och godnatt o va stolt över den DU är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0