KÄRLEK TILL ER

Jahapp, det här känns jäkligt tråkigt att inte kunna blogga, JAG HATAR TELIA!!!!!!!
det har varit strul ända sen vi fick vårat internet och jag vet inte varför.
Men jag kommer troligen inte kunna blogga regelbundet förns om två veckor då jag
konfirmeras och får en ny dator.
Om ens vårat internet funkar då :(
Shit.. om två veckor konfirmeras jag och då är det slut föralltid. Sorgligt tycker jag.
Men aja. Det var ju valborg igår och den spenderades med halva min klass i ett uthus i skogen typ.
Vi hade mysigt o grillade och fixade en egen liten brasa. Sen spelade vi kubb och skrek mitt i natten när det kom fyverkerier precis bakom oss ;)
Somnade runt klockan 6 och vaknade klockan 8 så jag är en zombie just nu ._.
Jag har hittat så sjuuukt snygga sommarkläder som jag bara vill ha!!!!!
 Men plånboken säger nej haha.
Hoppas ni fortsätter läsa sen när jag får mitt internet!
Måste btw fixa min fula design!

With lots of love// Nathalie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0