svar på tal bland annat

har fått en fråga om jag inte kan lägga upp en video när jag sjunger, och det kanske jag kan nån gång i framtiden  ;)

vi kollade på bio idag med klassen ( och andra skolor o klasser).. vi kollade på tusen gånger starkare :) efterråt var vi några stycken som stack ner till myrorna och köpte kläder tills på fredag då vi har våran konsert som handlar om 50-90 taler eller nåt. Hitta de en rutig tröja och ett par höga shorts. Sen drog jag o becka till tuna park och  lite senare kom tilde och gjorde oss sällskap :) hittade en baddräkt o ett linne som jag ska köpa imorn :D sen drog jag och becka hem till mig och vi har flummat sönder och tagit massa kort ;) possposs och godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0