Hjärtklappning

hahahhahahahah herregud vad trött jag är, men nu är jag iallafall hemma från lägret! Fast jag drar på en härlig spakryssning imorn :D Lägret har varit kul, förutom att det spökade där! Ja jag är seriös.. alla andra hade somnat och jag låg vaken, helt plötsligt fick jag extrem hjärtklappning och kände ett tryck mot hela kroppen, som om någon ville kväva mig, fick svårt att andas och det var extremt obehagligt! Det var inte bara jag som upplevde något konstigt övernaturligt tjossan, utan det var flera som inte ens sov i vårat rum.. Men för övrigt hade vi skitkul :D Tog inte så mycket kort, det hade jag aldrig tid med! Och vi kollade på filmen 'Pay it forward' och jag grät lika mycket som vanligt, så sorglig film! :( Men nu ska jag sova innan jag däckar igen, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0