I'm back!!

hej bästa ni, som ni har märkt har jag haft en låååååååång bloggpaus!
Det behövdes, för jag sitter alldeles för mycket vid datorn trots att jag behöver plugga ;)
Men nu börjar bloggandet igen!
Har haft många roliga skoldagar, skrattat tills jag gråtit :')
I fredags var jag med finaste Josefine och sov där tills igår.
Vi såg på Breaking Dawn på bio som var grymt bra!
Sen drog vi hem och käka ben & jerrys, kollade på skräckfilmer och babblade massor!
Livet flyyter på nu, snart är det jul och nyår, sen slutar jag 9an. Helt sjukt!

Det är ju första advent idag, brukar ni fira den på något speciellt sätt? Vi brukar dricka glögg och äta pepparkakor. Dela med er!
Love and peace nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0