Stoj

mornmorn, drar till skolan snart! Riktigt skönt med sovmorgon idag, den var välbehövd!
Igår hade jag en sjukt kul dag i skolan, och efter skolan! Efter skolan drog jag och Sannis och fikade på SMAK, ett riktig mysigt café enligt oss! Det blev fransk chokladtårta och marängtårta som vi delade på, mums! ;)
Sen vandrade vi runt på stan, jag köpte piercing och ringar, bild kommer sen!
Hoppas det blir en lika kul skoldag idag, och det tvivlar jag inte på att det kommer bli!
CIAO


vadå bara för att vi är busiga med kopieringsmaskinen.... ;)

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Hallå där! Jag tänkte tipsa om att jag har en del tävlingar på G som jag tror att du kan vara intresserad av! Har sett att du tidigare varit med och tävlat om en del, o därför tänkte jag att jag hojtar till nu då mina tävlingar kommer upp idag och resten av veckan!

2011-11-23 @ 13:22:46
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Väldigt härlig blogg!

Ska vi lägga till varandra på bloglovin?

Ha en bra dag!

-Sandra

2011-11-25 @ 13:54:21
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0