Den oförglömliga resan♥

japp, jag lever! Det var galet kul i fredags när vi köade. Vi satte oss på tåget på torsdagen till örebro, sen sov vi hos min kompis släktingar. När vi vaknade på fredagsmorgonen var vi självklart nervösa och uppspelta! Vi käkade frukost och fixade mackor att ha med oss. När vi gick på gatan innan man såg biografen vi skulle köa vid, bultade hjärtat så mycket att jag trodde det skulle hoppa ur bröstet. Vi svängde av gatan och såg bion, det var hitills bara 3 pers där! Sen ställde vi oss utomhus och köade i 3 timmar och träffade massa trevligt folk, och vi fick en hel del blickar från människor från stan som gick förbi eftersom det såg ut som att vi var luffare ;) Sen efter 3 timmars köande, öppnade cafét som är innan biosalongerna så då kunde vi äntligen gå in och köa i värmen! Det var massor av skratt och babbel. Efter 5 timmars köande var det äntligen dags! Alla rusade in och hämtade biljetterna. Sen vandrade lyckliga bruttor runt på stan och åkte sen hem till släktingarna, sen bar vi oss hemåt! Fick lite panik eftersom mitt batteri på mobilen tog slut och det var där jag hade tågbiljetterna, men det ordnade sig =)  lägger upp lite bilder imorgon om jag hinner, har mycket att göra då!
Här får ni en bild när vi köar utomhus i -grader.


(jag är längst till vänster)
underbara ni♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0