det kallas för att sova

det belv inget inlägg imorse, vill ni veta varför? jag sov! det blev inget inlägg när ag kom hem heller, vill ni veta varför? jag sov! ;) haha jag är så trött hela tiden, skoltrött antar jag. Vet faktiskt inte vad jag ska hitta på imorgon, men något blir det! Är sjukt taggad inför torsdag då jag och några vänner åker till örebro, vi ska köa till biljetter till event som släpps på fredagen i Örebro. Sen nästa vecka drar vi till stockholm till eventet, vi ska ha galet kul! Är så trött på allt plugg, så fort det finns en ledig lucka så sätter de in et prov eller nåt, yeeyy...
 Nej ush, jag riktigt längtar efter lovet nu, ska på läger ( en utbildning) och kryssning, grymt kul!
Ni behöver nog inte ens gissa vad jag ska göra nu? SOVA.

slänger in en bild på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0