I'm back!

som ni säkert har märkt så har jag haft en liten bloggpaus. Var sjuk hela veckan med frossa och feber så jag låg mest och sov då. Men nu är jag frisk och på blogghumör igen! (Y) Fredagen spenderades med att först vara med sanna på stan en stund, sen fikade jag med Thilde! Det blev en chailatte för min del och en frapino för hennes ;) Sen åt vi på O'lerrays (hennes pappa bjöd snäll som han var!) och babblade massor om allt och inget, sen drog vi hem på kvällen! det blir ett litet inlägg imorgon om jag inte sover, är galet trött!  Och på onsdag drar jag till västerås med dom bästa ♥, och på torsdag och fredag är jag i örebro! ;) pusssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0