KÖP POLKAGRISAR!!

Tjenare. Sitter och lyssnar på musik och ska börja städa mitt rum. Egentligen skulle vi ha åkt ut och campat idag men det blev inget bra med vädret ;) Nu är det inte lika mycket i skolan längre så jag kan förhoppningsvis börja blogga lite mer! Har sett att det har kommit en blogg-app på blogg.se så att man kan blogga här utan att det kostar via mobilen! Asbra tycker jag, men det funkar bara på iphone och jag har en androidmobil så jag kommer ändå inte kunna använda appen. Lite synd tycker jag! Sitter och spanar in massa höstkläder jag vill ha. Men plånboken säger nej ;)
*
KÖP POLKAGRISAR AV MIG! De kostar 20 kronor styck och finns i 13 olika smaker ;) Vi håller på att samla in pengar till våran klassresa så vi kommer ha en del projekt eftersom vi troligen behöver boka resan innan jul!
Kanske ska gå och knacka dörr idag och försöka sälja lite om jag orkar :)
Hoppas ni har det bra i höstvärmen. För det har jag! ♥




KÖP KÖP KÖP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0