plugget tar över..

som rubriken lyder: plugget tar över.. Vi har prov hela tiden, och nej jag överdriver inte! Men det är tråkigt att skriva om så =)

Jag kan inte fatta att jag ska träffa Robert och Ashley ( från twilight) imorgon i stockholm, helt sjukt! Eller ja inte träffa, men vi ska på ett event där dom promotar breaking dawn, + att det kommer artister dit! Dels kommer Ulrik♥ sen kommer mange makers och oleg hahahhaha, pinsamt! Ska träffa kusinen dessutom vilket ska bli galet kul, saknar henne massor! Vi hinner knappt ses eftersom vi bor i olika städer och det är ju synd :( Hade en superbra dag i skolan idag, massa skratt som vanligt! Gjorde ett prov som jag inte ens hade plggat till och jag fick 5 poäng från mvg, blev riktigt förvånad över att det gick så bra!


Har hittat galet snygga kläder i butikerna nu som jag vill ha, men jag måste lära mig att inte slösa pengar ;) Så jag tipsar er att passa på att
shoppa nu för det är fortfarande lite höstrea överallt!
Det blir något smsinlägg imorgon ;)
CIAO♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0