Tränat!


Har nyss tränat hemma. Tränade lite grejer vi gör på dansen i uppvärmningen,
det är grymt jobbigt! Men nu är man fräsh efter en dush ;)
Fick reda på matteresultatet idag och jag är asnöjd! :D
Mitt liv består av att sova, gå i skolan, äta, komma hem och plugga, sova.
Det är som ett kretslopp. Astråkigt!
Men man vill ju ha bra slutbetyg i 9an så att man kan bli det man vill.
Har varit asglad hela dagen, på toppenhumör faktiskt!
Har ingen aning om varför men det är ju bra att sprida glädje (Y)
Btw fick vi våra skolfoton idag och jag ser ut som jag vet inte vad!
Haha så jag har valt att inte beställa något förutom klassfotot som blev bra! Kärlek till er som läser! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0