brandalarm blir till naket!

trots att vi hade sovmorgon försov jag mig, med en timme! Duktigt nathalie, duktigt ;) Men jag kom i skolan i tid och så fort vi satte oss ner i soffan så blir det SJÄLVKLART brandalarm haha! Annars har det varit en chill dag eftersom vi inte har mågot språk. Dagen slutade med att jag hade utvecklingssamtal, och jag har tydligen utvecklats ovanligt mycket i mina beetyg :O ( på ett bra sätt såklart).. haha det förväntade jag mig inte att höra ;) Sen åkte jag o lämnade in mobilen på lagning och därför behöver man ju en lånemobil, ,men jag sa att jag redan hade en så jag fick ingen. Men...... när jag kommer hem så visar det sig att minneskortet är för litet så här sitter jag utan mobil -.- känns otroligt NAKET!!! Haha får dra iväg igen och kolla om jag kan få en lånemobil ist ;)
Btw vet ni vad jag har upptäckt?! jag kan inte undgå att skriva minst en smiley i varje inlägg! OMÖJLIGT ÄR VAD DET ÄR!! Haha lite onödig information men pusshejjjj ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0