hah,kanppast! :(

känner en stark doft från köket, mamma har bakat äppelpaj! Och igår bakade hon brownies och en sockerkaka... haha snacka om att hon är på bakhumör! awesome ju! Btw, när man gick i 8an sa alla lärare att det var den värsta årskursen. Vet ni vad jag säger? BULLSHIT! seriöst man hinner inte i nian? jag har pluggat varje dag i två veckor nu! är så jäkla trött på det så det finns inte! och ja... ni kan ju gissa vad jag ska göra idag. Just det, plugga :( Man har ärligt talat ingen fritid längre och det är ju inte det roligaste. Men snart är det gymnasiet som gäller och det längtar jag fruktansvärt mycket till! (Y) Idag ska jag dansa dessutom, de gör söndagarna riktigt roliga! Då kommer man bort lite från skolan och allt annat. Nu ska jag inte snacka mer utan jag måste faktiskt börja plugga. Har spanskaprov på tisdag och jag fattar ingenting..
HA DET BÄST ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0