HTC=NONO!

alltså nu är det som så att jag inte fick någon bra bild på mina naglar i mörkret så.. men ni klarar er ;) Är så jäklans irriterad på min mobil så det finns inte (KÖP ALDRIG EN HTC DOM BUGGAR SÖNDER!) ska lämna in den imorn och få en sånhär ful, dålig lånemobil, jippie...
*
tror jag har sovmorgon imorn tills halv 11, riktigt najs faktiskt! sen har jag utvecklingssamtal efter skolan, mindre najs -.-'
*
trodde jag skulle dö på dansen idag, vi körde järnet! Men det ger ju resultat så det är bara att köra på ;) nu ska jag lägga mig och spela wordfued nörd som jag är. hejdoooooo

*=uppdelning av olika saker jag skriver om ;) 

                                      
                                 

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

min htc har fungerat felfritt :D

2011-09-25 @ 23:58:12
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0