Kärlek till dig ♥

Nu har pojkvännen tjatat om att jag måste uppdatera min blogg mer, so here we go! ;)

Det är riktigt härligt att ha påsklov nu.
Påsklovet började med att jag och Evelina tog en fika på stan i Fredags på Espresso house, ett av mina favorit fik! Sen lite senare strosade vi runt på stan, jag träffade min underbara kille, och det blev mycket skratt och stoj. 
Det är helt sjukt vad jag saknar honom, även fast vi sågs senast i fredags! 
Så imorgon kommer han hit och vi ska mysa sönder, gå och kolla på bio, sen ska han sova här, kärlek till dig finaste du♥
Sen på tisdag ska jag finally ta bort en del av tandställningen! 

Jag slänger in en bild ni kan sitta och kolla på tills jag uppdaterar mer imorgon :)
PEACE OUUUUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0