Så kär ♥

Nu har jag varit och tvättat bilen, såååå kul.. Speciellt när han sen efterråt säger att jag ska tvätta den en gång till nästa gång den blir skitig -.- 

Nu vill jag att klockan ska slå halv 3 då älsklingen min kommer hit. Gud vad jag har saknat honom, och jag vet redan nu hur tomt det kommer kännas imorgon  när han åker :-( Blir alldeles varm i hela kroppen varje gång jag ser honom, det är helt sjukt vad kär jag är ♥ 
Har ni haft den känslan någon gång mina fina läsare?
Att man blir helt pirrig och varm i kroppen när du ser en person du tycker om väldigt väldigt mycket?
Dela med er och kommentera gärna! :)

Kommentarer
Postat av: juliaandersson

Den känslan är super mysig!

Men blir så lycklig! :D

2012-04-09 @ 17:11:25
URL: http://juliacarolinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0