So freaking happy!

Åh vad jag är glad idag, jag har inte varit så här glad som jag varit den senaste månaden på väldigt länge :D 
Ska jag berätta varför? Japps! 

Jag har träffat världens mest underbara kille, som förgyller mina dagar. Han finns alltid där för mig i alla lägen! 
Jag älskar honom verkligen av hela mitt hjärta, och jag vill aldrig förlora honom ♥ 
Han gör mitt liv värt att leva, han är ljuset i tunneln ♥ 
Jag älskar dig viktor!

Jag har haft så sjukt mycket i skolan de senaste dagarna, jag har ärligt talat haft total panik över skolan, därför beslutade jag mig för att inte blogga på ett tag eftersom det skulle gå ut över bloggen.
Men nu är jag igång igen! 
I fredags solade jag och sen vandrade jag och Jossan runt på stan och schoppade och hade det toppen :D 

Igår spenderades hela dagen med älsklingen min, och det var en awesome dag med massor av skratt! 
Idag är en sån dag då jag har lust att plugga, ( kan ni tänka er?! ) sen ska jag baka något gottis, bild på det kommer sen! 

Nu orkar ni säkert inte läsa mer så jag avrundar nu ;) 

Ha en najs dag, för det tänker jag! 
Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0