Påskpresenten!

Tjosan i trosan! 
Ush vad den här dagen har sugit hårt. 
Alla lärare är sjuka/bortresta så vi hade vikarier på varenda lektion förutom idrotten.
Så man satt rakt upp och ner och gjorde ingenting på varje lektion, och självklart går brandalarmet mitt under idrotten så vi fick springa ut i gympakläder..
Haha nej nu ska jag sluta klaga och vara glad istället, för imorgon ska jag träffa älsklingen♥ :D 

Jag ska bara måla naglarna sen tänker jag lägga mig och sova, jag har inte kunnat sova de senaste nätterna pga andningen så min hjärna är i en enda röra! 

Här kommer en bild på vad jag fick i påskpresent, nu krånglar inte min mobil så nu kan jag lägga upp bilderna från den till datorn, bra va? :D 

hmm.. vad kan det vara här i? Bläddra ner så ser du! 


fina va? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0