SLUTA KLANKA NER

Alltså seriöst, det här börjar bli riktigt störigt här i världen. Ska jag dela med mej? DET KAN NI LITA PÅ. 
Folk fixerar sig så mycket på sitt utséende, klankar ner på andra, så mycket så att de glömmer hur mycket det sårar folk. Något som jag är extra irriterad över, det är till exempel"appen" på facebook där man kan ta "töntfoton" med sin webkamera. Och på varenda sånt kort är det bara finnar, glasögon, och tandställning. 1. Man kan inte ro för över att man har finnar, det är inviduellt, knappast töntigt, bara något man inte kan roför. 2. Sen när är glasögon töntigt? Synproblem, och inget annat. 3.Sen kommer vi till det här med tandställning. Alla kanske inte vet att jag har tandställning, för jag gillar inte att visa det. Man har inget val om hur man föds, jag kunde inte ro för att jag behövde ha det. Och dessutom ville jag det för att jag vill ha så bra tänder som möjligt. Men att folk håller på och skriver om det i sina bloggar " Varför ska man stå ut med att ha tandställning i 2 år? Alla kollar ju bara på en och man är ful. Hellre utan och lite fulare tänder! " Jamen det höjer ju verkligen mitt självförtroende av att läsa det, eller? Nej hörni, va nöjda med den ni är, skit i vad alla andra tycker! Följ eran egna väg och ingen annans, just saying! 

så, nu har jag fått skriva vad jag tycker som är fel, hoppas det hjälpte er som också stör er på den här perfektionist världen! 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0