Svar på frågor!

Tja på er! Tänkte göra en massa frågor så att ni kan läsa lite om mig, det brukar alltid vara kul att lsa sånt ;)

KÄRLEK
10. Vad är första och sista bokstaven i namnet på personen du senast hade en crush på? Ms
11. Hur många har du varit tillsammans med? Det beror på om man räknar seriösa eller inte..
12. Vem var du senast tillsammans med?Marcus ( och jag är det fortfarande)
13. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? Ja, min finaste Marcus ♥
14. Hur länge har ni varit tillsammans? 1 månad imorgon faktiskt!
15. Sötaste paret? Alla är ju söta!
16. Hur ser din drömpartner ut? Precis som den jag har nu♥
17. Hur ska din drömpartner vara? Han ska ha humor, se bra ut, vara sig själv!
18. Hur många gånger har du varit kär? Är störtkär just nu, så 1
19. Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär, RIKTIGT kär? 1

DÅLIGA TIDER

21. Har du druckit alkohol? Ja.
22. Röker du? Nej.
23. Snusar du? Nej.
24. Har du rökt på / knarkat på fest? Nej
25. Hur ofta festar du? Högtider :)
26. Vad gillar du att dricka? Haha inget speciellt faktiskt
27. Har du skurit dig? Nej
28. Har du bra självförtroende? nej det kan jag inte påstå
29. Hur mår du egentligen? Toppenbra!
30. Har du någon gång brutit mot lagen? Vem har inte?

DÖD/LIV
31. Har du varit på begravning?  ja
32. Isåfall, vilka? Kan inte minnas alla, men nära släktingar.
33. Har någon nära dig dött? ja
34. Hur vill du dö? Det vill jag inte tänka på nu!
35. Vill du dö? Verkligen inte, jag har hela livet framför mig
36. Har du någon gång varit på dop? Ja
37. Isåfall, vilka? På mina systerdöttrars, och min mammas vänninnas barns dop.
38. Gillar du livet? Det funkar
39. Vem som står nära dig fick senast barn? Min syster
40. Vill du ha barn, och hur många? I framtiden ja! Då vill jag nog ha 2 barn

DU

41. Vart bor du? Eskilstuna
42. Vart går du i skolan? Djurgårdsskolan
43. Är du smal eller tjock? Smal antar jag, u tell me?
44. Är du snygg? Kan jag inte påstå, dåligt självförtroende som sagt..
45. Är du nöjd med ditt utseende? Nja.
46. Vad gillar du mest med dig själv? Att jag inte är blyg längre, vilket jag var när jag var liten. 
47. Och vad vill du ändra på? Man ska vara nöjd med den man är
48. Vad heter du och vad kallas du? Nathalie, kallas för Natta
49. Gillar du ditt namn?Faktiskt,ja!
50. Vad gör du på fritiden? Jag dansar, sjunger och skriver låtar, spelar gitarr, kompisar osv! 

 FAVORIT
51. Mat? Spicy hot/pizza
52. Dricka?Ingen speciell
53. Färg? Rött och blått är finfint.
54. Musik? Allt möjligt
55. Låt? Ingen aning!
56. Veckodag? Fredag
57. Sport? Dans!
58. Godis? no idea
59: Artist/band? All time low
60: Skådespelare/skådespelerska?Chad Michael Murray

SKOLA / ARBETE
61. Går du i skolan? Ja.
62. Trivs du? ja
63. Favoritämnen? Hemkunskap ftw ;)
64. Vilka ämnen gillar du inte? Fysik..
65. Vilka lärare gillar du mest? Ingrid, hon är en grymt bra lärare!
66. Vart har du praoat? Gina tricot, JC, ett dagis
67. Har du någon gång sommarjobbat & vart? Nej
68. Vad vill du jobba som? Inget jag vet än
69. Varför? -jadu..
70. Vilken klass går du i & gillar du den?9an, nej jag längtar som en tok tills gymnasiet
FAMILJ
71. Vad heter din mamma? Carina
72. Vad heter din pappa?Peter
73. Vad heter dina syskon? Ann-Sofie & Lilian
74. Är dina föräldrar skilda? nej
75. Vad heter dina mor och far föräldrar? vem vill  veta det egentligen? :P
76. Trivs du hemma? Helt okej :)
77. Om inte, varför?-
78. Hur är din familj? vet faktiskt inte :O 
79. Är dina föräldrar pinsamma? ni anar inte..
80. Låter dina föräldrar dig göra mycket? Beror på vad det är :)

ANTINGEN ELLER

81. Sommar eller vinter? Sommar.
82. Bikini eller baddräkt? Bikini.
83. Rosa eller blått? Blått.
84. Öl eller cider? Cider.
85. Vin eller sprit? sprit
86. Bada eller sola? Sola
87. Chatroulette eller omegle? -
88. Fjortis eller emo? -.-
89. John Mayer eller Johnny Cash? John Mayer
90. Pop eller rock? Pop eller nåt

RANDOM

91. Skostorlek? 38-39
92. Längd? 166
93. Gillar du bananer? haha alltid
94. Gillar du att leka häst? hahahahhahahah
95. Vad heter dina bästa kompisar? Sanna är min närmsta vän, Rebecka också!
96. Hatar du någon? Hata är ett starkt ord, men ja det gör jag.
97. Vad köpte du senast? Kläder;)
98. Vad åt du senast? En chokladboll..
99. Är det många i din skola som gillar dig? Haha hur ska jag veta det?^
100. Sista frågan, vad har du för stil? Min egna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0