Helt sjukt

Igår och idag har jag varit ute på en ö med pojvännen och hans familj + vänner, det var mycket trevligt! :D 

Skolavslutningen närmar sig, och jag slutar 9an.
Det här skolåret har gått riktigt fort, så fort att man inte riktigt kan förstå att jag faktiskt slutar grundskolan på fredag och börjar gymnasiet i höst.
Jag är riktigt taggad till att lära känna nytt folk och få göra det jag älskar i gymnasiet, nämligen dansa!
Jag skulle aldrig klara mig utan dansen eller sången, det har många gåner hjälpt mig i livet ♥
Imorgon blir det att städa lite i skolan, sen drar jag till stan med Jossan och letar efter skor tills på fredag, sen ska jag vara med älsklingen :) 
Mer uppdatering kommer imorgon, ha det bäst!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0