Maila mig! ♥

Hi sunshines! ♥
Jag har inte bloggat för jag har bestämt mig för att byta bloggportal till myshowroom.se, men jag förstår ingenting!
Så MAILA mig gärna om du kan hjälpa mig med designen, det skulle verkligen uppskattas!
Maila till: [email protected]

Jag hade det toppenbra i Göteborg på klassresan, vi gjorde allf från att åka båt till att gå på Liseberg och mycket mer!
Jag shoppade dessutom galet mycket, flera timmar om dagen faktiskt ;)
Är det bara jag som är shoppingnörd? 
Haha nej jag tror faktiskt att de flesta är det innerst inne!

Jag och pojkvännen har varit tillsammans i hela två månader nu, och det har varit de mest underbaraste månaderna i mitt liv ♥
Jag älskar dig något otroligt mycket hjärtat! :* 

Sen har jag passat på att färga håret ljust, det kommer bli ljusare för varje gång jag tvättar det, sen kommer det blekas i solen väldigt mycket i sommar, är riktigt nöjd! :)


♥MAILA MIG OM DU KAN HJÄLPA MIG MED MIN NYA BLOGG PÅ MYSHOWROOM ♥
[email protected]
Bjuder på en bild tills nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0