Bullshit.

Tjuuuuu! Sitter och käkar marabou choklad och lyssnar på musik och är lagom social med folk, lovely! 
Hade prov idag om andra världskriget, sen hade jag nationella fysik och labbade, det gick faktiskt riktigt bra :D 

Ser fram emot imorgon då jag ska vara med en grymt bra vän! 

Dock har jag matteprov imorgon och jag har inte ens öppnat boken än haha.. Men jag orkar verkligen inte plugga, är så galet omotiverad till det just nu! Jag är verkligen ingen som tycker om att plugga, jag umgås hellre med mina vänner.. 
Ush, jag orkar verkligen inte med livet just nu,bläh på det! Har på tok för mycket i skolan som drar ner all ens energi, man pallar inte tillslut. 
Lärarna sa " årskurs 8 är värst" då säger jag BULLSHIT! 9an är det värsta jag varit med om, man orkar verkligen inte gå upp på morgonen, man orkar inte med sig själv längre, ush! 
Men snart är det sommarlov och sen gymnasiet, som jag ser riktigt mycket fram mot, hoppas bara jag kommer in på den linjen jag har sökt till. 

Hoppas ni inte är lika trötta på livet som jag är just nu, kämpa på! 
Peace ouuut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0