Gott och blandat!

Jag ber om usäkt för min dåliga blogguppdatering. Jag har massor a skolarbeten just nu som ska lämnas in innan och efter lovet, plus attt jag har blivit sjuk :( 
Jag låter som en jag vet inte vad när jag pratar, tänk er att man har hamnat i målbrottet, fast man har ändå typ ingen röst.. hahahah kan inte beskriva det bättre! 

Förra veckan var riktigt stressig med massor av prov osv. Men veckan slutade iallafall riktigt bra! Ifredags hade vi disco igen för barnen på skolan, som gick helt okej! 
Jag och Viktor drog och bowlade på lördagen , självklart fick jag storstryk.. Haha han vann med över 100 poäng, men jag fick ändå rätt så bra resultat ( typ runt 180 eller nåt tror jag )  Jaija, kul var det! Bilder från bowlingen kommer senare när jag orkar hämta mobilsladden. 

Den här veckan har jag sjukat mig, vaknade runt klockan 13 idag, så galet skönt! Hur mår mina läsare? Hoppas ni har det bra! 

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0