Storyn om akuten

Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering! 
Jag berättade aldrig om varför jag var på akuten förut, om jag gjorde det så får ni läsa det igen. 
Jag har tidigare känt av att jag plötsligt fått svårt av att andas, och en kväll slog det till. Jag satt och kollade på tv när jag plötsligt inte fick någon luft, vi väntade en timme men jag var tillslut tvungen att åka upp till akuten, Där satt jag och väntade i 4 timmar men sen fick vi beskedet att det inte fanns någon läkare på plats, han var på förlossnings avdelningen, så det skulle dröja tills på morgonen innan jag fick hjälp. Jag fick åka hem och fick sedan en tid igen för att göra olika tester. Jag vet ännu inte vad det beror på men jag har fått en medicin som hjälper mig med andningen, jag har inte astma eller något sådant, utan det är något helt annat. Jag hoppas på att jag snart blir frisk så att det inte blir värre! 


För övrigt så har jag haft en riktigt bra helg med mycket skratt! Har dessutom lärt mig amazing grace helt själv på gitarr *stolt tjej* ;) 
Hoppas ni mår bra, och fortsätt kämpa ute i världen! 
KYSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0