Vaselin

Morning sunshines! Jag vaknade verkligen på rätt sida idag, så jag hoppas att inget kommer ivägen och försör mitt braiga <-- ( huh..? ) humör idag! 
Jag tänkte skönhetstipsa er tjejer lite!

Innan ni ska lägga er och sova på kvällen, ta vaselin på era ögonfransar! 
Vaselin fungerar som en inpackning för ögonfransarna, de blir längre, starkare och det är mycket lättare att applicera mascara på morgonen + att det blir finare :) 

Så, använd vaselin varje kväll innan ni läggger er, ni ska inte ta bort det eller något på morgonen, låt det bara vara eftersom det har sjunkigt in i fransarna. 

Hoppas mitt tips  var bra!

PEACE OUT

Kommentarer
Postat av: Johanna och Sara

Vi vill tipsa om att vi nu ger bort en av våra TAVLOR!



var med i vår tävling där vinnaren får en tavla och en publicering på vår blogg. Gå in på: http://geminaarts.blogg.se/2012/march/vinn-en-tavla.html



om du inte gillar reklam ber vi om ursäkt.

2012-03-22 @ 11:30:08
URL: http://geminaarts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0