Hur tänkte de?!

Jag är sjuk, därför suger uppdateringen på bloggen.. 

Igår firade jag en månad med älsklingen, jag hade en underbar dag! 
Först träffades vi på stan sen åt vi och hans vän Samuel där, sen beslutade vi oss för att gå och bowla med några av mina kompisar. 
När vi skulle ta bussen hem så såg vi massor av poliser överallt så vi blev nyfikna och gick och kollade, tydligen var det en nazist demonstration i Eskilstuna, vi följde hela händelsen och allt började spåra ut totalt, glasflaskor kastades, det var slagsmål med polisen, stenar kastades och folk började bråka med polisen på rälsen när ett tåg kom. 
Hur tänkte Eskilstuna när de lät detta hända? Hur kunde de tillåta det?! 
Det var runt 80 poliser tillslut, men jag och älsklingen klarade oss oskadda, vi fick springa ibland för att inte få grejer i huvudet men det var riktigt spännande! 

Nu ska jag vänta på att han kommer hit, vi behöver varandra just nu! 
Läs gärna hans blogg: 

http://livetsmeningarmedmera.bloggplatsen.se/
har legat och sjukat mig i soffan hela dagen,
kollat på sagan om ringen och bara chillat.
Det var så konstigt, jag kunde inte vara utan täcke
för att då frös jag, men det funkade när jag hade täcke på bara benen,
perfect combination ;)
KYSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0