Nathalie tipsar!

Nu är jag hemma från att ha haft en awesome helg med pojkvännen och vi har chillat galet och legat och solat idag, fast han är 10 gånger brunare än mig fortfarande så jag får jobba på det B-) 
Sen följde jag med när han övningskörde, och tro det eller ej men jag överlevde till min förvånad ;) 
Och jag måste tipsa om en jätte god smoothie som han gjorde! 

Ni blandar i vanilj youghurt i en mixer, ( ungefär så mycket som ni känner för att ni är sugna på) 
Sen har ni i mango, banan och aprikos.
Ni häller i allt i mixern uteftter hur mycket du vill ha, sen mixtrar du sen är det klart :D
sjuuukt gott kan jag lova!
Jag skulle kunna sitta och skriva hur mycket som helst om helgen men det orkar ni säkert inte läsa ;) 
så jag bjuder på en bild istället! 
Kyss och smek :* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0